توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

یک شنبه 19 آذر 1396
13:28
توری پنجره دوجداره

توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج از بهترین و استاندارد ترین جنس برخوردار می باشد. توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج دارای انواع مختلف پلیسه, رولی و ثابت می باشند که توری پلیسه به دلیل کیفیت بالا و راحتی در بازو بسته مورد توجه خریداران قرار گرفته است.
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج از آنها استفاده میشود. طراحی تجاری بدون وقفه پروفیل upvc وکا آلمان بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند. علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل upvc وکا آلمان در کرج بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل upvc وکا آلمان در کرج https://karaj-upvc.com/ یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.

پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/ ارائه دهنده انواع توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج می باشد.

پروفیل یو پی وی سی


آزمایشات انجام گرفته بر توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج
شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل, مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم دردمای پایین, رفتار پس از گرم شدن, تست جرم واحد طول, برگشت حرارت, تست ابعاد و هندسه پروفیل upvc وکا آلمان در کرج, تست کجی, تست جوش, که ما به توضیح تعدادی از این آزمایشات میپردازیم:
-برگشت حرارت: سه مقطع پروفیل upvc وکا آلمان در کرج ۲۲۰mm انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی ۲۰۰mm در دو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل نشان گذاری می شوند. این نمونه پس از نشانه گذاری در کوره با دمای ۱۰۰درجهc بمدت یک ساعت قرار میگیرد وپس از خنک شدن در دمای محیط مجددا نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت, ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه میشود.
مزایای توری پنجره با پروفیل upvc وکا آلمان در کرج
تور پلیسه آنتی استاتیک(دافع ذرات معلق) و ضد آب
مناسب برای انواع در و پنجره از قبیل: کشویی – کشویی عمودی – باز شو – دو طرف باز شو و باز شو از پایین یا بالا
قابل نصب بر روی انواع پروفیل از قبیل: چوب – آهن – آلومینیم و upvc
قابل نصب در سمت بیرون و سمت داخل
باز شو آسان هنگام استفاده و کاملا" جمع شو درون ریل بغل در صورت عدم استفاده و در نتیجه کاهش مدت زمان فرسایش آن
نصب و شستشوی آسان